Xırdalanın 15 saylı bağçasında "Təsviri fəaliyyət" üzrə açıq məşğələ keçirildi
Tarix:26-01-2018, 23:44
Musiqi sədaları altında zala daxil olan uşaqlar tədbir iştirakçılarını salamladıqdan sonra məşğələ başlayıb. Bağçanın uşaqları ilə "açıq məşğələ"ni tərbiyəçi müəllimə Sevinc İslamova aparıb.
Məşğələdə tərbiyəçi uşaqlarla mövzuya aid müxtəlif tapşırıqların verib və körpə fidanlar verilmiş tapşırıqları icra ediblər. Məşğələdə həmçinin uşaqların ifasında mahnı, rəqs və səhnəciklərdən ibarət nömrələrlər də nümayiş olunub.
Sonda çıxış edən bağçanın müdiri Mətanət Novruzova qeyd edib ki, kurikulum əsasında keçirilən Təsviri fəaliyyət fənni üzrə açıq məşğələdə məqsəd, yuxarı yaş qrupunda tərbiyə alan uşaqların il ərzində təsviri fəaliyyət üzrə biliklərinə nə dərəcədə yiyələndiklərini aşkara çıxarmaq, bu sahədə toplanmış təcrübəni bölüşmək idi.
M.Novruzova çıxışında qeyd edib ki, Uşaqlar üçün bədii əsərlərin seçilməsi Estetik hisslərin düzgün inkişafı ,incəsənət əsərlərinin bədii dəyərlərinin qiymətləndirilməsinə, estetik qavraıımasına şərait yaradr.
Uşaq bağçasında təsvirçilik fəaliyyəti məşğələlərində ətraf aləmə emosional münasibətin sistemli şəkil inkişaf etdirilməsi ən mühüm vəzifələrdən biridir. Bağçada uşaq, təsviri incəsənətin bütün növləri; rəssamlıq, qrafika, heykəltəraşlıq və dekorativ todbiqi incəsənət əsərləri ilə tanış olur.
Məşğələlərdə məktəbəqədər yaşlı uşaqların təsviri incəsənətlə tanışlığı, müxtəlif janr əsərlərinin uşaqlar tərəfindən, tam dolğunluğu ilə qavranılımasına imkan yaradır. Uşaq bağçasına daxil olan andan, tərbiyəçi müxtəlif sahələr üzrə təlim keçməyə başlayır.
Təsviri sənət məşğələlərində əldə edilmiş öz işinə nəzarət məktəbdə verilmiş tapşırığın yerinə yetirilməsində böyük əhə miyyət daşıyır. Həmçinin, nəticənin analizi və qiymətləndirilməsi təlm prosesinə əsas komponentlərdən sayılır. Təsviri sənət məşğələlərinin təlim prosesində əldə edilmiş yuxarıda söylənilən komponentlərinin formalaşmasının uşağın məktəbə hazırlanmasında böyük əhəmyyəti vardır.
Müasir təlim sistemində tərbiyəçi qarşısındayeni tələblər durur: yaradıcı, fəallaşdırıcı, düşünməyə, axtarışa sövq edən iş üsulu tətbiq edərkən tərbiyəçi öncədən mənimsənilmiş işin icrasına əsaslanaraq uşaqlara yeni təsvirin icra ardıcıllığı üzəyönəldici suallar verir, sanki uşaqları istiqamətləndirir, nəticəni, məhz yeniliyi uşaqlar özləri düşünərək tapır və iş prosesi yaradıcı xarakter daşıyır.